Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Özel Eğitim Öğretmenliği | OZAE162 | Yaratıcı Düşünme Eğitimi | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Özel Eğitim Öğretmenliği | OZAE162 | Yaratıcı Düşünme Eğitimi | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Düşünme ve düşünme becerileri ile ilgili temel tanımları kavrar,.farklı gelişim gösteren çocuk için düşünme becerilerini analiz eder ve açıklar. Bu konuda yapılmış çalışmaları yorumlar ve gerektiğinde uygulama örneklerini sunar. Çocuğun bu alandaki performansını değerlendirir.
-
Anlatım,Tartışma,Soru-Yanıt,Takım/Grup Çalışması,Gösterme,Uygulama – Alıştırma,Örnek Olay İncelemesi,Sorun/Problem Çözme,Beyin Fırtınası,Rol Oynama/Dramatize Etme
Anlatım,Tartışma,Soru-Yanıt,Takım/Grup Çalışması,Gösterme,Uygulama – Alıştırma,Örnek Olay İncelemesi,Sorun/Problem Çözme,Beyin Fırtınası,Rol Oynama/Dramatize Etme
Yok
Türkçe
Ders notları
Yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Düşünme nedir? Düşünme biçimleri |
2 | Bellek yetilerinin özel eğitim açısından değerlendirilmesi |
3 | Bellek yetilerinin özel eğitim açısından değerlendirilmesi |
4 | Çocukta yaratıcı düşünme dönemleri |
5 | Yaratıcı düşünme örnekleri |
6 | Sanatla yaratıcı düşünme |
7 | Sanatla yaratıcı düşünme |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Bilimle yaratıcı düşünme |
10 | Oyunla yaratıcı düşünme |
11 | Bireysel Eğitimde yaratıcı düşünme örnekleri oluşturma yöntemleri |
12 | Bireysel Eğitimde yaratıcı düşünme örnekleri oluşturma yöntemleri |
13 | Grup eğitiminde yaratıcı düşünme örnekleri oluşturma yöntemleri |
14 | Grup eğitiminde yaratıcı düşünme örnekleri oluşturma yöntemleri |
15 | Grup eğitiminde yaratıcı düşünme örnekleri oluşturma yöntemleri |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 4 | 56 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 7 | 6 | 42 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||||||
ÖÇ5 |