Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Lisans - 2014 | ILT3031 | Yazınsal İletişim | Seçmeli | 5 | 4,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Lisans - 2014 | ILT3031 | Yazınsal İletişim | Seçmeli | 5 | 4,00 | 3 | 0 |
Yazınsal metnin özelliklerini incelemek, metin odaklı olarak; yazar, metin, okuyucu arasındaki iletişimin çözümlenme süreçlerini analiz etmek.
-
Yazınsal metin, yazınsal metin türleri, kuramsal metin incelemeleri ve yazınsal metin alt dallarına ait değerlendirmeler.
Anlatım, tartışma, çözümleme
-
Türkçe
Hans Dieter Zimmermann, Yazınsal İletişim, Çizgi Kitabevi, 2001. Sedat Demir, Umberto Eco ve Yazınsal İletişim: Okur ve Yorum, Dante Kitap, 2016.
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Yazınsal İletişimi anlamak |
2 | Yazınsal metin nedir? Özellikleri nelerdir? |
3 | Yazınsal metin türleri |
4 | Farklı türde yazınsal metinler |
5 | Yazın ve yazın açısından iletişim |
6 | İletişim ve İletişim açısından yazın |
7 | Yazın ile iletişimin: dil ve dil olguları |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Metin inceleme çalışmalarına kuramsal bakış 1 |
10 | Metin inceleme çalışmalarına kuramsal bakış 2 |
11 | Yazınsal metin incelemeleri |
12 | Farklı tür yazınsal metin incelemeleri |
13 | Öğrencilerin seçtiği eser okunmaları |
14 | Öğrencilerin seçtiği eser okunmaları |
15 | Yazınsal metin alt dallarına ait genel bir değerlendirme 1 |
16 | Yazınsal metin alt dallarına ait genel bir değerlendirme 2 |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 15 | 2 | 30 |
Ödev ve Hazırlığı | 2 | 10 | 20 |
Araştırma ve Hazırlığı | 2 | 15 | 30 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 7 | 7 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 8 | 8 |