Marmara Üniversitesi
Marmara Üniversitesi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi

Programlar Hakkında Bilgi

Önlisans - Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu - Pazarlama

Müfredat Adı Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Dönem AKTS Teorik Uygulama
Pazarlama - 2013 PAZ2021 Yeni Medya ve Markalama Seçmeli 3 4,00 3 0

Dersin İçeriği

Dersin Amacı

Yeni medya ve pazarlama uygulamalarının entegrasyonu

Öğrenim Türü

-

Dersin İçeriği

Yeni medya ve özelinde sosyal medyanın pazarlama uygulamaları çerçevesinde değerlendirilmesi

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları

Anlatım, video izleme, soru-cevap, hikayeleştirme, uygulamalı çalışma,bireysel öğretim yöntem ve teknikleri

Staj Durumu

yok

Dersin Sunulduğu Dil

Türkçe

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Online İtibar Yönetimi Sosyal Medyacı/e-kitap Fark Yaratan 36 Sosyal Medya Kampanyası Sosyal Medyacı/e-kitap

Dersin Web Sayfası

-

Öğrenme Çıktıları

  • Farklı sosyal ağlar vasıtası ile pazarlama uygulamaları geliştirebilme
  • Farklı sosyal ağlar vasıtası ile hikayeleştirme gerçekleştirebilme
  • Sosyal Medya ile Arama Motoru Optimizasyonu sağlayabilme
  • Organik arama, Roı gibi kavramların pazarlama bazında değerlendirilebilmesi
  • Online İtibar Yönetimi

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Teorik
1 Yeni Medyaya Giriş
2 İçeriğin Kuralları
3 Sosyal Medyanın Faydalı ve Şaşırtıcı Gerçekleri DİJİTAL PAZARLAMA & SOSYAL MEDYANIN FAYDALI ve ŞAŞIRTICI GERÇEKLERİ DİJİTAL PAZARLAMA & SOSYAL MEDYANIN FAYDALI ve ŞAŞIRTICI GERÇEKLERİ Sosyal Medyanın Şaşırtıcı ve Faydalı Gerçekleri
4 Online İtibar Yönetimi
5 Online İtibar Yönetimi
6 Online İtibar Yönetimi
7 Fark Yaratan Sosyal Medya Kampanyaları
8 Ara Sınav Haftası
9 Fark Yaratan Sosyal Medya Kampanyaları
10 E-Kitap ve Doküman Oluşturma
11 Hikayeleştirme
12 Hikayeleştirme
13 Online Alışveriş Sitelerinin Performans Analizi
14 Lokasyon ve Instagram Uygulamaları
15 Qr Kod Kampanyaları
16 Ders Çalışma Haftası
17 Yarı Yıl Sonu Sınavı

Değerlendirme

Değerlendirme Değer
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Değer
Final Sınavı 100

Öğrenci İş Yükü Hesabı

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Kısa Sınav ve Hazırlığı 1 40 40
Final ve Hazırlığı 1 60 60

Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi