Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | MBS2055 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | Zorunlu | 5 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | MBS2055 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | Zorunlu | 5 | 3,00 | 2 | 0 |
Yaşam boyu öğrenme anlayışı çerçevesinde yetişkin eğitiminin kavramsal temellerinin, yetişkinlerin öğrenmeye ilişkin özelliklerinin ve yetişkin eğitiminin gerekliliğinin kavratılması
-
Yaşam boyu öğrenme kavramının doğuşu, tarihsel gelişimi, kavramsal temelleri, yetişkin eğitimine yansımaları, yetişkin eğitimini gerektiren nedenler, yetişkin eğitiminin temel varsayımları, öğrenme ilkeleri, öğrenme engelleri, Türkiye'de ve Dünyada yetişk
SUNUM SORU CEVAP ANLATIM
YOK
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Yetişkin eğitiminin tanımı ve kapsamı |
2 | Yetişkin eğitiminin tanımı ve kapsamı |
3 | Yetişkin eğitiminin tanımı ve kapsamı |
4 | yetişkin eğitimiyle ilişkili kavramlar |
5 | yetişkin eğitimiyle ilişkili kavramlar |
6 | Türkiye’de yetişkin eğitiminin tarihsel gelişim |
7 | Türkiye’de yetişkin eğitiminin tarihsel gelişim |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modeller; yetişkinler ve öğrenme |
10 | yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modeller; yetişkinler ve öğrenme |
11 | yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modeller; yetişkinler ve öğrenme |
12 | hayat boyu öğrenmenin amacı, kapsamı ve tarihsel gelişim |
13 | hayat boyu öğrenmenin amacı, kapsamı ve tarihsel gelişim |
14 | Türk eğitim sisteminde hayat boyu öğrenme uygulamaları. |
15 | Türk eğitim sisteminde hayat boyu öğrenme uygulamaları. |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
ÖÇ1 | ||||||||||||||||
ÖÇ2 | ||||||||||||||||
ÖÇ3 | ||||||||||||||||
ÖÇ4 | ||||||||||||||||
ÖÇ5 |