Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
OZE-Tezli Yüksek Lisans-2013 | OZE7020 | Zihin Engellilerde Uygulamalı Kaynaştırma Eğitimi | Seçmeli | 1 | 7,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
OZE-Tezli Yüksek Lisans-2013 | OZE7020 | Zihin Engellilerde Uygulamalı Kaynaştırma Eğitimi | Seçmeli | 1 | 7,00 | 3 | 0 |
Özel eğitimde yerleştirme yaklaşımları, geçiş süreçleri ve uyarlamalar. Çeşitli yaklaşımlar ve okul türlerine göre kaynaştrma uygulamaları ve örnekler üzerinden uygn kaynaştırma programları oluşturmayı amaçlamaktadır.
-
Özel eğitimde kaynaştırma ve geçiş süreci yaklaşımları, birlikte ve ayrı eğitim; kaynaştırma tanımı; en az kısıtlayıcı eğitim ortamı kavramı, tarihçesi, yasal dayanakları ve türleri, destekleyici özel eğitim hizmetleri, danışmanlık, sınıf-içi destek ve kaynak oda, iş birliği: tanımı, önemi ve türleri. Değişik yaklaşımlarda kaynaştırma uygulama içeriklerinin değerlendirilmesi
Tartışma Beyin fırtınası Proje sunum
Türkçe
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Kaynaştırma tanımı ve yaklaşımları |
2 | Kaynaştırma tanımı ve yaklaşımları |
3 | Kaynaştırma tanımı ve yaklaşımları |
4 | Kaynaştırma uygulamaları |
5 | Kaynaştırma uygulamaları |
6 | Kaynaştırma uygulamaları |
7 | Yaklaşımlara göre geçiş süreçleri ve kaynaştırma uygulama örneklerinin incelenmesi |
8 | Yaklaşımlara göre geçiş süreçleri ve kaynaştırma uygulama örneklerinin incelenmesi |
9 | Yaklaşımlara göre geçiş süreçleri ve kaynaştırma uygulama örneklerinin incelenmesi |
10 | Yaklaşımlara göre geçiş süreçleri ve kaynaştırma uygulama örneklerinin incelenmesi |
11 | Örnek vakalara göre geçiş planları ve kaynaştırma uygulamaları hazırlama |
12 | Örnek vakalara göre geçiş planları ve kaynaştırma uygulamaları hazırlama |
13 | Örnek vakalara göre geçiş planları ve kaynaştırma uygulamaları hazırlama |
14 | Örnek vakalara göre geçiş planları ve kaynaştırma uygulamaları hazırlama |
15 | Örnek vakalara göre geçiş planları ve kaynaştırma uygulamaları hazırlama |
16 | Örnek vakalara göre geçiş planları ve kaynaştırma uygulamaları hazırlama |
17 | Örnek vakalara göre geçiş planları ve kaynaştırma uygulamaları hazırlama |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 2 | 20 | 40 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 2 | 20 | 40 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 2 | 10 | 20 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 2 | 15 | 30 |
Arasınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Teorik Ders Saati | 3 | 14 | 42 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||
ÖÇ5 |