Marmara Üniversitesi
Marmara Üniversitesi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi

Programlar Hakkında Bilgi

Tezsiz Yüksek Lisans (II. Öğretim) - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme

Program Tanımları

Kuruluş

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı Tezsiz Yüksek Lisans Programı

Kazanılan Derece

Programı başarıyla tamamlayan mezunlara Üretim Yönetimi ve Pazarlama alanında Tezsiz Yüksek Lisans Diploması verilir

Kabul ve Kayıt Koşulları

Detaylı Bilgi İçin Enstitü Rehberi: http://sbe.marmara.edu.tr/rehber.pdf

Önceki Öğrenmenin (formal, in-formal, non-formal) Tanınması Hakkında Kurallar

Detaylı Bilgi İçin Enstitü Rehberi: http://sbe.marmara.edu.tr/rehber.pdf

Yeterlilik Koşulları ve Kuralları

Detaylı Bilgi İçin Enstitü Rehberi: http://sbe.marmara.edu.tr/rehber.pdf

Program Profili

Detaylı Bilgi İçin http://sbe.marmara.edu.tr

Mezunların İstihdam Profilleri (örneklerle)

Pazarlama Yönetimi İle İlgili Alanlar (Ürün Yönetimi, Marka Yönetimi, Pazarlama İletişimi v.b.)

Üst Derece Programlarına Geçiş

Doktora

Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme

Detaylı Bilgi İçin Marmara Üniversitesi Sınav ve Başarı Değerlendirme Yönergesi http://sbe.marmara.edu.tr/mu_yonerge_basari_degerlendirme_v43.pdf

Mezuniyet Koşulları

Detaylı Bilgi İçin Enstitü Rehberi: http://sbe.marmara.edu.tr/rehber.pdf

Çalışma Şekli (Tam Zamanlı, e-öğrenme )

-

Adres ve İletişim Bilgileri (Program Başkanı, AKTS/DS Koordinatörü)

Program Başkanı: Prof. Dr. Aypar USLU Adres: Ressam Namık İsmail Sokak No:1 Bahçelievler / İSTANBUL Tel: 0212 507 99 25 - 1414 e-posta: auslu@marmara.edu.tr

Bölüm Olanakları

-

Program Çıktıları

İçerik girilmemiştir.

  • Tüketici istek ve ihtiyaçlarını anlayabilme ve bunlara uygun ürün/hizmet tasarlayabilmek
  • Stratejik pazarlama planı oluşturup uygulayabilmek
  • Global pazarlama karması ve stratejilerini oluşturup, yönetebilmek
  • Temel pazarlama kavram ve teorilerini kullanarak strateji, plan ve taktikler oluşturmak ve uygulamak
  • Teknolojik gelişmeler ve yenilikler kapsamında üretim planlama, stok planlama yapabilmek
  • Yalın üretim prensipleriyle üretim ve işletme süreçlerini analiz etmek ve değer çıktısını maksimize edebilmek
  • Müşteri odaklılık felsefesiyle tasarlanan ürünleri yönetebilmek
  • İletişim beceri ve teknikleriyle etkin bir müzakere sürecini tasarlamak ve yönetebilmek
  • Müşteri ve rakip analizi yapabilmek
  • Pazarlama çevresinde gelişen fırsat ve tehditlere girişimcilik bakış açısıyla yaklaşabilmek
  • Ulusal ve uluslar arası pazarlama çevresindeki yeni iş alanlarını analiz etmek ve bunlara yönelik girişimci stratejiler geliştirebilmek

İçerik girilmemiştir.

Müfredat

Müfredat