Marmara Üniversitesi
Marmara Üniversitesi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi

Doktora - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme

Program Tanımları

Kuruluş

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı Doktora Programı

Kazanılan Derece

Programı başarıyla tamamlayan mezunlara Üretim Yönetimi ve Pazarlama alanında doktora derecesi verilir

Kabul ve Kayıt Koşulları

Detaylı Bilgi İçin Enstitü Rehberi: http://sbe.marmara.edu.tr/rehber.pdf

Önceki Öğrenmenin (formal, in-formal, non-formal) Tanınması Hakkında Kurallar

Detaylı Bilgi İçin Enstitü Rehberi: http://sbe.marmara.edu.tr/rehber.pdf

Yeterlilik Koşulları ve Kuralları

Detaylı Bilgi İçin Enstitü Rehberi: http://sbe.marmara.edu.tr/rehber.pdf

Program Profili

Detaylı Bilgi İçin http://sbe.marmara.edu.tr

Mezunların İstihdam Profilleri (örneklerle)

Akademisyen, Danışman, Pazarlama Yöneticisi

Üst Derece Programlarına Geçiş

Programdan mezun olan öğrenciler için lisans üstü eğitimde devam edilebilecek bir üst eğitim programı bulunmamaktadır.

Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme

Detaylı Bilgi İçin Marmara Üniversitesi Sınav ve Başarı Değerlendirme Yönergesi http://sbe.marmara.edu.tr/mu_yonerge_basari_degerlendirme_v43.pdf

Mezuniyet Koşulları

Detaylı Bilgi İçin Enstitü Rehberi: http://sbe.marmara.edu.tr/rehber.pdf

Çalışma Şekli (Tam Zamanlı, e-öğrenme )

0

Adres ve İletişim Bilgileri (Program Başkanı, AKTS/DS Koordinatörü)

Program Başkanı: Prof. Dr. Aypar USLU Adres: Ressam Namık İsmail Sokak No:1 Bahçelievler / İSTANBUL Tel: 0212 507 99 25 - 1414 e-posta: auslu@marmara.edu.tr

Bölüm Olanakları

-

Program Çıktıları

Öğrenci işleri tarafından içerik girilmemiştir.

  • Güncel pazarlama sorunlarını teorik yaklaşımlarla ilişkilendirerek çözümleyebilmek
  • Güncel pazarlama sorunlarını analiz ve araştırma teknikleriyle çözümleyebilmek
  • Pazarlama yönetimine temel oluşturan diğer disiplinlerden yararlanabilmek ve disipline ilişkin temel bilgiye sahip olabilmek
  • Üretim yönetimine temel oluşturan diğer disiplinlerden yararlanabilmek ve disipline ilişkin temel bilgiye sahip olabilmek
  • Üretim yönetiminin temel kavramlarını tanımlayabilmek
  • Pazarlama yönetiminin temel kavramlarını tanımlayabilmek
  • Tüketici satın alma karar süreçlerine ilişkin kavramları anlamak ve bunlara uygun rekabet ve iletişim stratejileri geliştirebilmek
  • Marka yaratma ve yönetme becerisi
  • Yeni ekonomide değişen perakende yönetim teknolojilerini kullanabilmek
  • İşletmenin makro ve mikro pazarlama çevresiyle etkin bir şekilde iletişimini sağlayabilmek
  • Dijital çağın pazarlamaya etkilerini analiz etmek ve onlara uygun süreç ve faaliyetler oluşturmak

Öğrenci işleri tarafından içerik girilmemiştir.

Müfredat